Poznaj osoby prowadzące nasze korepetycje z fizyki online!

(Kliknij zdjęcie tutora aby dowiedzieć się o nim więcej)

Michał Winogrodzki

Mężczyzna w koszuli

Mateusz Kulejewski

mężczyzna, logo olimpiady fizycznej, logo olimpiady matematycznej

Mateusz Janaszkiewicz

Bartosz Markowicz

mężczyzna w okularach i długich włosach

Leon Oleszkiewicz

Maciej Zauder

Tymoteusz Siemieniuk

kobieta w swetrze, diamentowy indeks agh logo

Agata Czuk

mężczyzna w bluzie

Hubert Baraniak

Mężczyzna, logo olimpiady fizycznej. logo olimpiady matematycznej

Jeremiasz Preiss

Mężczyzna w garniturze

Patryk Dombrowski

Mężczyzna w koszuli, logo olimpiady fizycznej, logo olimpiady matematycznej

Krzysztof Szymański

Adam Kubiak

Mężczyzna w koszuli, logo olimpiady fizycznej, logo olimpiady matematycznej

Antoni Skoczypiec

Michał Winogrodzki

Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, Aerospace Engineering, 4 rok, 7 semestr

Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące w Toruniu

Jakie są inne zainteresowania Michała?

Michał interesuje się inżynierią – głównie tą związaną z kosmosem oraz lotnictwem. W wolnych chwilach lubi grać na gitarze.

Co dla Michała jest najważniejsze w pracy z uczniem?

Najważniejsze w pracy z uczniem jest pokazanie mu skąd biorą się zależności, dlaczego akurat coś działa tak, a nie inaczej. Michał dba o to, aby uczeń jak najbardziej samodzielnie rozwiązywał zadania i nie bał się mówić, jeśli czegoś nie rozumie. Jeśli jednak coś jest niezrozumiałe – jako nauczyciel ma wiele pomysłów jak wytłumaczyć daną rzecz inaczej.

III klasa

Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące w Toruniu

III klasa 2019/2020

  • Finalista 69 Olimpiady Fizycznej (brak etapu centralnego z powodu COVID19),
  • Finalista Olimpiady Wiedzy Technicznej (najwyższy wynik 98/100, brak finału z powodu COVID19) ,
  • Laureat konkursu fizycznego Grzegorza F. Wojewody (Kujawsko-Pomorskie)

II klasa

II klasa 2018/2019

  • Dojście do części doświadczalnej II etapu 68 Olimpiady Fizycznej,
  • Dojście do drugiego etapu Olimpiady Wiedzy Technicznej,
  • Finalista konkursu fizycznego Grzegorza F. Wojewody (Kujawsko-Pomorskie). 

I klasa

I klasa 2017/2018

  • Dojście do drugiego etapu Olimpiady Wiedzy Technicznej, 
  • Finalista konkursu fizycznego Grzegorza F. Wojewody (Kujawsko-Pomorskie). 

Mateusz Kulejewski

Jakie są inne zainteresowania Mateusza?

Mateusz jest pasjonatem żeglarstwa oraz filozofii. Oprócz tego, w wolnych chwilach lubi grać w szachy oraz czytać książki.

 

Co jest najważniejsze dla Mateusza w pracy z uczniem?

Dla Mateusza podczas zajęć, najważniejsze jest rozbudzenie ciekawości w uczniu. Mateusz wychodzi z założenia, że im więcej ciekawości ma uczeń na temat danego tematu, tym łatwiej będzie mu go pojąć i zrozumieć.

Jakie doświadczenie korepetytorskie ma Mateusz?

  • Przez rok uczył w szkole językowej, języka angielskiego
  • Przez kolejny rok prowadził korepetycje z fizyki, zarówno stacjonarnie jak i online
1

Uniwersytet Warszawski, studia drugiego stopnia na wydziale Fizyki Teoretycznej

  • Obroniony licencjat z inflacji kosmologicznej
  • Praca magisterska na temat soczewkowania grawitacyjnego (w trakcie)

2

IV Liceum ogólnokształcące im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy

  • Finalista Olimpiady Fizycznej

 

3

Gimnazjum

  • Dwukrotny laureat konkursu wojewódzkiego z Fizyki
  • Laureat konkursu wojewódzkiego z Chemii
  • Laureat konkursu wojewódzkiego z języka angielskiego
  • Dwukrotny finalista wojewódzkiego konkursu astronomicznego

Mateusz Janaszkiewicz

Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, Aerospace Engineering, 4 rok, 7 semestr 

Oferta miejsca w University of Cambridge na Engineering

Oferta miejsca w Imperial College London na Mechanical Engineering

Jakie są inne zainteresowania Mateusza?

Mateusz poza fizyką interesuję się: matematyką, informatyką oraz robotyką. Korepetytor bardzo lubi sport – przez 13 lat uprawiał triathlon zdobywając podium na zawodach ogólnopolskich.

Co dla Mateusza jest najważniejsze w pracy z uczniem?

W pracy z uczniem najważniejszy jest sposób przekazania wiedzy. Korepetytor dba o to, aby wiedza, którą chcę przekazać, została dostarczona w sposób ciekawy i często nawet zabawny. To jego zdaniem pomaga w wielkim stopniu na umiejętność zapamiętania przez ucznia danego zagadnienia na dłużej niż tylko do sprawdzianu/kolokwium.

1

XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie, klasa matematyczno-fizyczna, najlepsza klasa w Polsce w momencie składania dokumentów

III klasa

  • Finalista 69 Olimpiady Fizycznej (brak etapu centralnego z powodu COVID19),
  • Wyróżnienie z XXVII Olimpiady Informatycznej,
  • Dojście do drugiego etapu 71 Olimpiady Matematycznej.

2

Gimnazjum nr 1 w Gryfinie

  • Laureat Wojewódzkiego konkursu z Fizyki, 
  • Laureat Wojewódzkiego konkursu z Matematyki,
  • Laureat XVI Szczecińskiego Konkursu Fizycznego dla Gimnazjalistów.
  • Laureat VI Konkursu Astronomicznego,
  • Laureat Szczecińskiego Konkursu Matematycznego dla Gimnazjalistów,

Bartosz Markowicz

Jakie są inne zainteresowania Bartosza?

Poza fizyką jego ogromną pasją jest podróżowanie. Miał szczęście odwiedzić 24 kraje. Podróżuje głównie autostopem, używa Couchsurfingu, uwielbia kempingować po drodze. Uważa, że w podróżowaniu przede wszystkim chodzi o ludzi. Uwielbia poznawać jak najwięcej lokalnych mieszkańców i uczyć się ich podejścia oraz sposobu życia.

Co dla Bartosza jest najważniejsze w pracy z uczniem?

W pracy z uczniem najważniejsze jest dzielenie się swoją pasją i miłością do fizyki. Korepetytor podczas zajęć skupia się na pokazaniu uczniowi, że odkrywanie praw rządzących naszym światem może być fascynującą przygodą.

1

Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki, Theoretical Physics, absolwent, studia magisterskie

2021:

  • Twórca publikacji naukowej dot. Estymacji parametrów wnęki optomechanicznej.

2

Universitat Autonoma de Barcelona, Department of Physics, Physics oraz Astrophysics and Cosmology, absolwent, studia magisterskie

2020:

  • Pracownik Grup d’Informació Quàntica (GIQ) – najlepszej w Europie grupy naukowej pracującej nad informacją kwantową,
  • Twórca i prelegent serii wykładów na temat optomechaniki kwantowej.

3

Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki, Fizyka Indywidualna, absolwent, studia licencjackie

2020:

  • Współautor artykułów z zakresu Mechaniki kwantowej oraz Ogólnej teorii względności (przykład- arxiv. org/pdf/2006.06884.pdf)
  • Organizator i prowadzący warsztatów szkolnych w STEAM Academy of Warsaw. Podczas warsztatów uczniowie szkół podstawowych mieli okazję zobaczyć niesamowite doświadczenia fizyczne oraz związki między fizyką a innymi dziedzinami nauki takimi jak: matematyka, technika czy nawet sztuka. 

4

2019:

  • Pracownik Quantum Optical Technologies w Warszawie,
  • Mentor i tutor drużyny licealistów, przygotowującej się do rozgrywek finałowych Turnieju Młodych Fizyków w języku angielskim.

5

2018:

  • Zdobywca brązowego medalu na University Physics Competition,
  • Współautor dwóch wniosków patentowych,

6

2017:

  • Organizator festiwalu mającego na celu popularyzację fizyki, w którym wzięło udział ponad 500 osób.

7

IV Liceum Ogólnokształcące w Toruniu im. Tadeusza Kościuszki

III klasa (2015/2016)

  • Laureat Międzynarodowej Olimpiady Fizycznej (IPHO), Szwajcaria, brązowy medal,
  • Laureat 65 Olimpiady Fizycznej – 5 miejsce,
  • Finalista Turnieju Młodych Fizyków,

8

II klasa (2014/2015)

  • Finalista 64 Olimpiady Fizycznej,
  • Finalista Turnieju Młodych Fizyków.

Leon Oleszkiewicz

Jakie są inne zainteresowania Leona?

Leon pasjonuje się kolarstwem oraz gotowaniem. Dodatkowo jest czynnym aktywistą społecznym. W ramach pomocy potrzebującym rodzinom, udzielał bezpłatnych korepetycji dla dzieci. Brał też udział w organizacji wielu marszy na terenie Warszawy.

Co dla Leona jest najważniejsze w pracy z uczniem?

Najważniejsze w pracy z uczniem jest indywidualne podejście.  Leon stawia na to, aby stworzyć bezpieczną przestrzeń, w której uczeń będzie mógł rozwinąć swoje skrzydła!

Jakie doświadczenie korepetytorskie ma Leon?

Leon prowadzi korepetycje już od 4 lat! Dzięki temu jego doświadczenie, jest naprawdę duże, i pomaga w odpowiednim dotarciu do ucznia.

1

Student Nanofizyki na University of Groningen

  • Jednoczesne dostanie się na indywidualną fizykę na Uniwersytecie Warszawskim
  • Dostanie się na University of Groningen, który znajduje się w top 60 uniwersytetów na świecie

2

I SLO „Bednarska”

  • Ukończenie liceum z wynikami z matury z rozszerzonej matematyki i fizyki, odpowiednio na poziomie 95% oraz 96%.
  • Dwukrotny uczestnik Olimpiady Fizycznej
  • Wynik z międzynarodowego testu OMPT-D na poziomie 93%

Maciej Zauder

Jakie są inne zainteresowania Maćka?

Maciej interesuje się nauką języków obcych, a także medycyną, a w szczególności anatomią i neuronauką.

Swój wolny czas przeznacza na sport. Lubi biegać, jeździć na rolkach i rowerze oraz trenować siłowo.

Co dla Macieja jest najważniejsze w pracy z uczniem?

Najważniejsze jest bardzo dobre opanowanie podstaw.

Bez podstaw nie da się czynić postępów. Maciek ceni indywidualne podejście do ucznia oraz ilustrowanie wypowiedzi przykładami z życia codziennego. Stara się też prezentować ciekawe zjawiska związane z tematem i ich zastosowania, a dzięki temu urozmaica korepetycje z fizyki online.

Czy chodziły wam kiedyś po głowie korki z fizyki w języku obcym?

Jeśli tak, to świetnie się składa, bo Maciej ma na koncie wiele osiągnięć językowych.

  • 2022: CAE – poziom C2 – Certificate in Advanced English
  • 2022: zakwalifikowanie do II etapu XLV Olimpiady Języka Francuskiego
  • 2021: DELF B2 – Diplôme d’études en langue française
  • 2021: zakwalifikowanie do II etapu XLIV Olimpiady Języka Francuskiego
1

Student kierunku lekarskiego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi

  • Maciej został przyjęty na Uniwersytet Medyczny w Łodzi jako jeden z najlepszych nowo przyjętych studentów.

2

I Liceum Ogólnokształcące Dwujęzyczne im. Edwarda Dembowskiego w Gliwicach

  • Finalista 71. Olimpiady Fizycznej
  • Zakwalifikowanie do II etapu 70. Olimpiady Fizycznej
  • Wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie Fizycznym „Lwiątko 2020”
  • Wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie Fizycznym „Lwiątko 2019”

Tymoteusz Siemieniuk

Jakie są inne zainteresowania Tymoteusza?

Tymon interesuje się matematyką i informatyką. W obrębie jego zainteresowań jest głównie algorytmika oraz data science.

Ponadto w wolnym czasie uwielbia grać na gitarze.

Co dla Tymoteusza jest najważniejsze w pracy z uczniem?

Najważniejsze jest złapanie dobrego kontaktu oraz wspólne zastanawianie się nad ciekawymi zadaniami.

Tymonowi zależy głównie na tym, aby uczeń zyskał intuicję i szersze spojrzenie na problemy fizyczne oraz matematyczne.

1

Student Informatyki Analitycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie

 

2

V Liceum Ogólnokształcące w Krakowie

  • Laureat LXX Olimpiady Fizycznej
  • Finalista LXIX Olimpiady Fizycznej

3

Student Informatyki Analitycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie

Agata Czuk

Jakie są inne zainteresowania Agaty?

Agata uwielbia czytać książki. Interesuje się muzyką, a także jazdą na motocyklu, a w wolnym czasie bardzo chętnie podróżuje.

Co dla Agaty jest najważniejsze w pracy z uczniem?

Najważniejszy jest dobry kontakt. Agata chce żeby uczeń zawsze wiedział, że może wszystko powiedzieć i o wszystko zapytać, a korki z fizyki wcale nie są takie straszne!

1

Studentka Inżynierii Biomedycznej na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie

 

2

I Liceum Ogólnokształcące w Zamościu

  • Finalistka LXX Olimpiady Fizycznej
  • Laureatka Konkursu o Diamentowy Indeks AGH z Matematyki

Hubert Baraniak

Jakie są inne zainteresowania Huberta?

Hubert po za fizyką, interesuje się również Bushcraft-em oraz hiking-iem. W wolnych chwilach lubi też grać w wszelakiego rodzaju gry fabularne.

Co jest najważniejsze dla Huberta podczas pracy z uczniem?

Hubert na zajęciach, stara się przede wszystkim zachęcić ucznia do samodzielnego myślenia. Ważne jest aby samemu próbować wymyślić sposób rozwiązania konkretnego zadania.

1

Politechnika Warszawska, analiza danych na wydziale matematyki i nauk informacyjnych

2

Liceum ogólnokształcące Politechniki Łódzkiej

  • Finalista 70 Olimpiady Fizycznej

 

Jeremiasz Preiss

Jakie są inne zainteresowania Jeremiasza?

Jeremiasz pasjonuje się programowaniem (głównie sportowym), w którym osiąga liczne sukcesy. Jako miłośnik projektowania technicznego samodzielnie zaprojektował i opracował wiele urządzeń takich jak: prototyp silnika odrzutowego, transformator spawalniczy oraz kompresor silnika. Datkowo interesuje się również, elektroniką i drukiem 3D

Co jest najważniejsze dla Jeremiasza podczas pracy z uczniem?

Jeremiasz podczas zajęć stawia na trzy najważniejsze rzeczy:

  1. Podchodzi indywidualnie do każdego ucznia. Korepetytor na bieżąco modyfikuje tempo nauki oraz dostosowuje przerabiany materiał oraz sposoby nauki do każdego ucznia osobno.
  2. Oprócz rozwijania umiejętności czysto fizycznych, stawia również na umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i wnioskowania, które okazują się być bardzo przydatne w zadaniach z fizyki
  3. Wie jak ważne jest poczucie sprawczości i satysfakcja z rozwiązanych zadań, dlatego dba o to aby poczucie satysfakcji towarzyszyło uczniowi podczas całej jego przygody z fizyką
1

Uniwersytet Wrocławski – Indywidualne Studia Informatyczne i Matematyczne – Wydział matematyki i informatyki

  • Uzyskanie stypendium rektora uczelni, za szczególne osiągnięcia naukowe
  • Zakwalifikowanie się do turnieju informatycznego – CERC 2023

2

Liceum ogólnokształcące nr XIV im. Polonii Belgijskiej

  • Wyróżnienie w międzynarodowym konkursie – Kangur Matematyczny
  • Finalista Olimpiady Matematycznej – 2021
  • Finalista Olimpiady Fizycznej – 2021
  • Laureat Olimpiady Fizycznej – 2022
  • Laureat Olimpiady Wiedzy Technicznej 2022
  • Finalista XXVII Olimpiady Informatycznej
  • Laureat II miejsca XXVIII Olimpiady Informatycznej
  • Laureat I miejsca XXVIV Olimpiady Informatycznej
  • Brązowy medalista Bałtyckiej Olimpiady Informatycznej – 2021
  • Srebrny medalista Olimpiady Informatycznej Europy Środkowej – 2021
  • Brązowy medalista Międzynarodowej Olimpiady Informatycznej

 

3

Gimnazjum

  • Laureat konkursu „zDolny Ślązak” z Fizyki
  • Trzykrotny laureat konkursu „zDolnego Ślązaka” z Matematyki
  • Laureat Ogólnopolskiego Konkursu Fizycznego „Lwiątko 2019”
  • Laureat Ogólnopolskiego Konkursu Fizycznego „Lwiątko 2020”
  • Laureat Międzynarodowego konkursu – Kangur Matematyczny  – 2021

Patryk Dombrowski

Jakie są inne zainteresowania Patryka?

Oprócz Fizyki i Matematyki, Patryk interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz grą na gitarze. Wolne chwile spędza uprawiając wszelakiego rodzaju aktywności fizyczne między innymi: Snowboard, Windsurfing, Tenis oraz biegi długodystansowe.

Co jest najważniejsze dla Patryka podczas pracy z uczniem?

Warto na początku zaznaczyć, że Patryk nie prowadzi tylko zajęć z fizyki. Z uwagi na jego ogromne zainteresowanie Matematyką, prowadzi także korepetycje z matematyki. Podczas zajęć, Patryk bardzo skupia się na wytworzeniu nici porozumienia z uczniem, dzięki temu dużo łatwiej i  skuteczniej przekazuje uczniowi wiedzę oraz wytworzyć w nim pasję do omawianego tematu. Zajęcia prowadzone przez Patryka mogą bardzo się przydać osobom, które szukają korepetycji z matematyki, szczególnie dla przygotowujących się do Matury rozszerzonej z Matematyki oraz do Olimpiady Matematycznej.

1

Politechnika Wrocławska – Mechanika i Budowa Maszyn

  • Praca Inżynierska – Technologia i Systemy wytwórcze
  • Ukończenie programu studiów dualnych wraz z egzaminem zawodowym na Projektanta Technicznego współorganizowanym przez Polsko – Niemiecką Izbę Handlową

Wojskowa Akademia Techniczna – Mechanika i Budowa Maszyn

  • Praca Magisterska – Techniki Komputerowe w Inżynierii Mechanicznej

2

IV Liceum ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Toruniu

 

 

3

Gimnazjum

  • Laureat konkursu kuratoryjnego z chemii

Krzysztof Szymański

Jakie są inne zainteresowania Krzysztofa?

Krzysztof interesuje się Matematyką oraz informatyką. W wolnych chwilach gra na gitarze oraz słucha muzyki Jazzowej

Co jest najważniejsze dla Krzysztofa podczas pracy z uczniem?

Dla Krzysztofa liczy się przede wszystkim efekt końcowy. Chce, żeby uczeń otrzymał kompleksową pomoc, której potrzebuje. Ważne jest aby uczeń opanował materiał, którego nie udało się przerobić w szkole. Równie ważne dla korepetytora jest wytworzenie atmosfery przyjaznej wyrażaniu swoich pomysłów. Krzysztof zachęca uczniów do jak najczęstszego zadawania pytań oraz nie obawiania się popełnianych błędów.

1

Uniwersytet Wrocławski – Wydział Matematyki i Informatyki

  • Student na kierunku Indywidualne Studia Informatyczne – Matematyczne
  • Student na kierunku Matematyka

2

Liceum ogólnokształcące nr XIV im. Polonii Belgijskiej

  • Dwukrotny finalista Olimpiady Matematycznej
  • Finalista Olimpiady Fizycznej
  • Finalista Olimpiady Języka Angielskiego
  • Uczestnik finału Olimpiady Informatycznej

 

3

Gimnazjum

  • Finalista konkursu „zDolny Ślązak” z Fizyki
  • Finalista konkursu „zDolny Ślązak” z Matematyki
  • Finalista konkursu „zDolny Ślązak” z Historii
  • Finalista konkursu „zDolny Ślązak” z Języka Polskiego
  • Finalista Olimpiady Matematycznej Juniorów
  • Laureat Olimpiady Języka Angielskiego dla gimnazjów

Adam Kubiak

Jakie są inne zainteresowania Adama?

Adam oprócz prowadzenia korepetycji on-line z fizyki, interesuje się tworzeniem gier komputerowych oraz zagadnieniami związanymi z grafiką komputerową oraz renderingiem opartym na prawach fizyki

Co jest najważniejsze dla Adama podczas pracy z uczniem?

Adam udzielając korepetycji z fizyki, skupia się głównie na pełnym  wprowadzeniu ucznia w konkretny temat. Korepetytor pilnuje, aby uczeń porządnie zrozumiał podstawy tematu zanim przystąpi do rozwiązywania zadań.

1

Uniwersytet Warszawski – Wydział Fizyki

  • Student na kierunku Fizyka Indywidualna

2

Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące ULO w Toruniu

  • Finalista wojewódzkiego konkursu kuratoryjnego z Fizyki
  • Finalista Olimpiady Fizycznej
  • Uczestnik Europejskich Drużynowych Konkursów Fizycznych

Antoni Skoczypiec

Jakie są inne zainteresowania Antoniego?

Antoni w wolnej chwili, chętnie spędza czas w górach, biegając, wspinając się, jeżdżąc na rowerze. Dodatkowo, korepetytor dużo wolnego czasu spędza na nauce gry na instrumentach.

Co jest najważniejsze dla Antoniego podczas pracy z uczniem?

Korepetytor skupia się na tym, aby wszystko co tłumaczy, dało przedstawić się w postaci zjawisk znanych z życia codziennego. Równie ważne jest aby uczniowie podczas korepetycji zadawali prowadzącemu pytania. Antoni podczas zajęć, stara się wytworzyć przestrzeń oraz zachęcić uczniów do zadawania pytań

1

Uniwersytet Warszawski – Fizyka i Matematyka w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych

 

2

V Liceum Ogólnokształcące im Augusta Witkowskiego w Krakowie

  • Srebrny medal na XIV International Olympiad on Astronomy and Astrophysics 2021
  • Laureat V miejsca Olimpiady Fizycznej 2020/2021
  • Laureat III miejsca Olimpiady Astronomicznej 2020/21
  • Srebrny medal na 1st Global e-Competition on Astronomy and Astrophysics 2020
  • Finalista Olimpiady Matematycznej 2019/20
  • Srebrny medal na XIII International Olympiad on Astronomy and Astrophysics 2019
  • Laureat II miejsca Olimpiady Astronomicznej 2018/19
  • Złoty medal drużynowy w 2021 University Physics Competition
  • Uczestnictwo w 14th International Physicists’ Tournament 2022
  • Brązowy medal na International Physics Olympiad 2021

3

Gimnazjum

  • Laureat I miejsca Małopolskiego Konkursu z Fizyki dla uczniów gimnazjów